poniedziałek, 3 listopada 2008

Poniedziałek...

Witam. Był dziś w miare fajny dzionek. ;)

Zaczął się dosyć ciekawie. Na religię do nas wszedł pewien gościu, ale pani nauczycielka szybko go wyrzuciła. A szkoda, koleś jest w porządku :P

Dobra, jedziemy dalej. Na religii jak zwykle jazda. Nie ma bata jedziem dalej. Język niemiecki... I znowu w miarę fajnie.

Potem 2 w-fy. Najgorsza część dnia. No ale co, przeżyłem ;)

Na angielskim kumpel miał paluszki z sezamem... Zjedzone.

Dobra, koniec dnia szkolnego. Jak to Mietas Najlepszy Informatyk W Mieście (znany dalej MNIWM xD), muszę ciągle robić coś przy kompie/z kompem (ew. w liczbie mnogiej). No więc - kończyłem instalować u kolegi BeOS'a, który zacząłem instalować jakiś miesiąc temu. Były do wgrania 2 drivery, no ale nigdy nie było czasu ;) Ahh ta szkoła.

Przychodzę do domu, odrobiłem lekcje. Po tej męczącej czynności od razu odpaliłem Safari i wlazłem na InsanelyMac w poszukiwaniu czegoś nowego o moim sprzęcie. No i znalazłem: autoprzełączanie wyjścia dźwięku. Podłączam wtyczkę od słuchawek/głośników i samo przełącza. Wreszcie!! Niestety nic nie wiadomo o czytniku kart, a szkoda, przez to muszę mieć linuksa obok.

No a w tej chwili, mam iść spać. Ale zrobię to za chwilę ;) Jestem spakowany do szkoły. Pełen dumy czekam aż przyjdą pieniądze za moją poczciwą 3650 i od razu kupuję SPV C500 . No i czekam z niecierpliwością na PC_EFI v9 , gdzie wreszcie będzie działać Deep Sleep (czyli hibernacja w OS X). Mam nadzieję że netkas nie zawiedzie i pojawi się to już za niedługo ;)

A teraz kilka newsów, o których nie wiecie z poprzedniego bloga:
1. Mam iPoda shuffle (tak, wreszcie zainwestowałem).
2. Wymieniłem moją V360 na wspomnianą 3650. Normalnie żałuję tego wyboru, uwierzcie, Moto to Moto a nie jakieś tam finlandzkie wymysły. :) Tak wiem, zaraz fanatycy Nokii 5200 po mnie pojadą. Pozabijam moją SPVką!! :D
3. Cały czas w poszukiwaniu jakiejś fajnej dziewczyny, która by do mnie pasowała. Ale tu się nic nie zmieniło :) No prawie.

A teraz pozdrawiam, Mietas. Zapraszam do komentowania mojego poniedziałku (którego tak bardzo nie lubię).

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

mietas super... fajne te twoje dni... mogłeś cos wspomnieć o nasz.... dziewczynach...agentkach.. hehe a tak ogólnie to zajebiście

MietasSR_PL pisze...

Spoko, postaram się coś naklikać o naszej klasie :P

Moja galeria pisze...

Zapowiada się ciekawy Blog :) Napewno będę zaglądał w wolnym czasie. Ema :P